Alla inlägg under december 2009

Av Katrin - 21 december 2009 21:34


Nu ligger den där ute, trodde den glömt bort oss men äntligen kom den på besök alldeles lagomt till jul. Vi får en vit jul med massor av snö   

Penny verkar inte uppskatta det lika mycket, hon trivs bäst inne, nerbäddad under filt dom kalla dagarna :) fast lite knöligt är det alltid i början, skoterspåren är inte uppkörda, stigarna är inte gått upp och vägarna är inte så spännande att gå efter..


I torsdags var jag och några kompisar upp till Missenträsk och tittade på en bedårande liten valp på Hjortronlandets kennel. Det var ingen stor kull, det fanns bara en liten Lee. Men hon behövde inte vara orolig att hon inte skulle få någon uppmärsamhet :) En jättekul dag med mycket prat, mat och fika, kan man önska sig mer    Tack Marie & Stefan!

Av Katrin - 13 december 2009 21:44



Under hösten har jag börjat träna, muskel är det jag försöker gå mest på. Har länge känt att axlar och rygg inte alltid orkar med det jobb jag har.

Den här låten spelas då vi tränar någon armmuskel, fråga inte vilken :P men bra är den iaf.

Av Katrin - 13 december 2009 17:50



Igår var vi på forslunda på julmarknad, mycket trevligare än gammlia förra helgen. Vädret kan också ha gjort sitt, minusgrader ute :) många utställare på plats med en salig blandning, precis som det ska vara. Tror julstämningen infann sig lite tillslut 


Upptäckte just att bloggplatsen lagt in en hel uppsjö av smileys, lite roligt men det fanns för många, ska man leta upp någon passande bild får jag sitta här i timtal 





Önskar er alla en glad eller trevlig lucia! eller vad man nu säger :)

Av Katrin - 7 december 2009 23:20


Börjar vara dax för ett inlägg.. jag har loggat in tidigare flera gånger men har inte känt så stor motivation att skriva.


I dag var jag och Penny ute med en kompis och hennes hundar och gick, det syns på Penny att hon tycker det är kul att träffa sina hundkompisar. Den här tiden som varit har jag försökt haft med mig henne så mycket som möjligt så hon har fått göra roliga saker.

Jag är så glad att jag har Penny, hon har hjälpt mig så mycket!


Undrar om det blir en grön jul eller jul med isig backe, vad är det som händer med vädret? Igår var vi på Gammlias julmarknad och all såkallad julstämning infann sig inte, gummistövlar hade behövts men med risk för livet att man halkade ihjäl sig.. 4 mannakören gick runt och försökte sjunga jullåtar, men nä dom lyckades inte heller.

Ovido - Quiz & Flashcards