Direktlänk till inlägg 27 oktober 2011

Saknad och tomhet

Av Katrin - 27 oktober 2011 12:29

   Anser och Penny   


Då jag skaffade den här bloggen var jag Katrin som levde med Anser och Penny, nu sitter jag i köket alldeles ensam och är bara Katrin. Jag har tappat två vänner som jag vet har återförenats, nu får Penny sköta om sin bror igen och ha någon att vila sitt huvud på.

Jag vet att man bara har varandra under en lånad tid i livet, man kan låtsas att förbereda sig på den hemska dagen, men hur mycket man än förestä'ller och tänker är det som hela golvet rycks ifrån en...


Saknar er båda!!!

 
 
research papers

research papers

5 december 2011 14:24

As or me dealing with dogs is really amazing kind of thing!

http://iresearchpapers.com/guarantees.php

 
http://getessayeditor.com/about-us

http://getessayeditor.com/about-us

1 mars 2017 22:25

I am really happy to hear. I hope that it will be great in the future too. In any way, it will work out. Keep going!

http://getessayeditor.com/about-us

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katrin - 16 december 2011 19:05

Idag när jag var på stan gjorde jag nått som så många andra gjort med mig, bland alla fötter som trampade runt i julstressen fick se det vackraste av det svarta, en flat... Det gör så ont att se dom men jag kunde inte låta bli att gå fram och hälsa, ...

Av Katrin - 27 november 2011 19:04

Hade inte trott det skulle vara så svårt att hitta en fungerande julmarknad, är trots allt skyltsöndag. Vi hade bestämt oss för att besöka årets 1:a julmarknad på GT, kom dit och insåg att det va väldigt biltomt på parkeringen, tydligen va den instäl...

Av Katrin - 11 februari 2011 12:44

Gräsligt hemskt vad det står stilla med bloggandet, ska försöka göra ett nytt försök att börja blogga...   Som vanligt rullar allt på i sin stilla lunk, jag och Annika har varit på det obligatoriska genrepet av Melodifestivalen i Luleå, inte den ...

Av Katrin - 5 maj 2010 12:48

Min hemsida står helt stilla, den har både drabbats av virus och datorn är död. Andreas min dataräddare hjälpte mig att plocka igen alla bilder man har sparat, gräsligt hemskt om man skulle förlora dom. Undrar om man lär sig av sina misstag att inte ...

Av Katrin - 17 februari 2010 14:04

  Min dator har lagt av och jag har svårt att komma åt min mail. Vill ni nå mig maila mig på  katrin.backstrom@hotmail.com ...

Ovido - Quiz & Flashcards