Alla inlägg under januari 2010

Av Katrin - 23 januari 2010 16:20


Det händer inte så himla mycket på hundfronten, lite typiskt vintersyndrom. Promenader i massor så klart, men träning är det dåligt med.. Penny verkar ha fått någon ny sorts energi, pigg som bara den. Önskar vi haft Anser här så hon haft någon att busa med, finns ingen nu som hon kan leka med som hon bara kunde med Anser..


Jag har varit på frk/umeås årsmöte, blev det sista jag gjorde då jag avgick, vet inte riktigt hur många år jag suttit med i styrelser och Kommittér, känner mig inte riktigt lika motiverad som förr, men jag kommer sakna alla möten och människor man lärt känna, men vi möts säkert igen på andra platser :)


En kompis har skaffat sig valp som vi varit och hälsat på några gånger, en springer spaniel som heter Majken och kommer från Hjortronlandets kennel


     

Av Katrin - 7 januari 2010 22:38


Började ikväll att göra en minnessida åt Anser men kom inte så långt, det gjorde alldeles för ont att titta på bilder och tänka på honom.

Av Katrin - 6 januari 2010 21:22
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards