Direktlänk till inlägg 16 december 2011

En välbekant känsla

Av Katrin - 16 december 2011 19:05

Idag när jag var på stan gjorde jag nått som så många andra gjort med mig, bland alla fötter som trampade runt i julstressen fick se det vackraste av det svarta, en flat... Det gör så ont att se dom men jag kunde inte låta bli att gå fram och hälsa, det va då jag sa orden som andra sagt till mig så ofta -kan jag få hälsa på henne jag har också haft flat...

Att få dra fingrarna genom den svarta lena pälsen kändes så välbekant, men det va inte som att stryka Penny, gud vad jag saknar henne!


Hittade några julklappar, tror jag äntligen ska vara klar snart   Hade haft som mål att vara klar i början av december och nu är det redan 16 dec, julstressen som så många springer runt i gör jag allt för att undvika.


Imorgon ska jag iväg och lösa mordgåta, tror det kallas för interaktiv teater. Har varit och sett dom 2 gånger tidigare och det är med fasa jag åker dit varje gång, nä kanske inte riktigt men det är så nervöst om man ska bli den "utvalde" att få gå upp och vara med i teatern. Första gången jag var där åkte jag dit så det stod härliga till, fick jag spela rollen som en hitflyttade fru från england.

Den 22 dec har dom en radioföreställning, har ni tid och möjlighet slå er ner och lös ett hemskt kallsint mord   http://www.profilteatern.nu/forestallningar/mord-i-radio/


Nu blir det klappinslagning och sen ryggläge i soffan!  ha en trevlig fredag!

 
 
resume editing services - edit-ing.services

resume editing services - edit-ing.services

19 februari 2017 18:09

Christmas is the best holiday ofthe year, because it reminds us about the birth of our Seviour, Jesus Christ.

http://edit-ing.services

 
Outbound Call Center Services

Outbound Call Center Services

26 februari 2018 05:44

Christmas gives immeasurable pleasure.

http://www.theoctopustech.com/outbound-call-center

 
Netflix login

Netflix login

26 februari 2018 07:09

Netflix is one of the major streaming sites that is available on the internet with great stream https://netflixloginhelp.com/free-netflix-account-login-password-details/ content and with a lot of Free Netflix account original shows. Be it Hollywood movie, TV show, and others. All you have to is to create an account in Netflix and pay small amount of money and start watching their content

http://https://netflixloginhelp.com/netflix-login-sign-in

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katrin - 27 november 2011 19:04

Hade inte trott det skulle vara så svårt att hitta en fungerande julmarknad, är trots allt skyltsöndag. Vi hade bestämt oss för att besöka årets 1:a julmarknad på GT, kom dit och insåg att det va väldigt biltomt på parkeringen, tydligen va den instäl...

Av Katrin - 27 oktober 2011 12:29

   Anser och Penny      Då jag skaffade den här bloggen var jag Katrin som levde med Anser och Penny, nu sitter jag i köket alldeles ensam och är bara Katrin. Jag har tappat två vänner som jag vet har återförenats, nu får Penny sköta om sin bror ...

Av Katrin - 11 februari 2011 12:44

Gräsligt hemskt vad det står stilla med bloggandet, ska försöka göra ett nytt försök att börja blogga...   Som vanligt rullar allt på i sin stilla lunk, jag och Annika har varit på det obligatoriska genrepet av Melodifestivalen i Luleå, inte den ...

Av Katrin - 5 maj 2010 12:48

Min hemsida står helt stilla, den har både drabbats av virus och datorn är död. Andreas min dataräddare hjälpte mig att plocka igen alla bilder man har sparat, gräsligt hemskt om man skulle förlora dom. Undrar om man lär sig av sina misstag att inte ...

Av Katrin - 17 februari 2010 14:04

  Min dator har lagt av och jag har svårt att komma åt min mail. Vill ni nå mig maila mig på  katrin.backstrom@hotmail.com ...

Ovido - Quiz & Flashcards