Direktlänk till inlägg 9 mars 2009

Uggla

Av Katrin - 9 mars 2009 14:46


Jag måste börja med att undra hur tusan kunde Caroline Af Ugglas gå vidare under lördagens melodifestval?

Min frånvaro från bloggen har berott på att vi har haft besök från Gotland, Malin har varit här och det har varit så kul :) under förra veckan var hon och gjorde praktik på Annikas jobb. Trots det har vi hunnit med rätt så mycket varit i ö-vik och badat (tänk att man aldrig blir för gammal för sånt), varit på gammlia och hälsat på renar. Fått en trasig bil då vi var just i ö-vik, fick bogsera den och ta bussen hem, åkte ner ännu en gång för att hämta hem "aset"!!!!!!! dessutom har jag fått parkeringsböter, ibland känns allting så bra med att ha bil :)

 
 
Ingela

Ingela

9 mars 2009 17:34

Förstår verkligen inte heller hur Af Ugglas kunde gå vidare! Oj vilken otur ni haft med bilen. Lät iaf som en kul vecka i övrigt :-) Tarro har varit på utställning och fått sitt andra CERT :-D Kramar från oss

http://ingela1975.blogg.se

 
Ingen bild

Lina

9 mars 2009 22:25

Hej hej!

Nej, men lägg av hur otur får man ha? Din stackare. Men visst är det kul på paradisbadet i Övik. Jag och Erik brukar också fara dit ngn gång nu och då och bada. Svinigt kul att åka på gummiringarna där. Man blir som barn på nytt. :) Förstår inte heller hur den där Caroline kunde gå vidare, men man förstår ju inte allt här i livet. Ha det bäst.

Kram Lina

 
Katta

Katta

13 mars 2009 20:07

Fy f.n vilken bil du har.. då blir man rätt kokt.. Hoppas iaf att den fungerar nu...

Ugglas *suck.... snälla snälla... de e inte hellre min favis.. Att den låten e i melodifestivalen é konstigt* suck..
Tänker vart é slagern.. Jo hos Måns *ler!!
Ha de gott! I morrn håller vi tummarna!
Kram Katta

http://www.flatlines.se

 
Malin

Malin

14 mars 2009 13:37

jag har ingen dator ! :ooo
sitter just nu på min fars dator.. KRAM! saknar er !

http://MalinRonhagen.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katrin - 16 december 2011 19:05

Idag när jag var på stan gjorde jag nått som så många andra gjort med mig, bland alla fötter som trampade runt i julstressen fick se det vackraste av det svarta, en flat... Det gör så ont att se dom men jag kunde inte låta bli att gå fram och hälsa, ...

Av Katrin - 27 november 2011 19:04

Hade inte trott det skulle vara så svårt att hitta en fungerande julmarknad, är trots allt skyltsöndag. Vi hade bestämt oss för att besöka årets 1:a julmarknad på GT, kom dit och insåg att det va väldigt biltomt på parkeringen, tydligen va den instäl...

Av Katrin - 27 oktober 2011 12:29

   Anser och Penny      Då jag skaffade den här bloggen var jag Katrin som levde med Anser och Penny, nu sitter jag i köket alldeles ensam och är bara Katrin. Jag har tappat två vänner som jag vet har återförenats, nu får Penny sköta om sin bror ...

Av Katrin - 11 februari 2011 12:44

Gräsligt hemskt vad det står stilla med bloggandet, ska försöka göra ett nytt försök att börja blogga...   Som vanligt rullar allt på i sin stilla lunk, jag och Annika har varit på det obligatoriska genrepet av Melodifestivalen i Luleå, inte den ...

Av Katrin - 5 maj 2010 12:48

Min hemsida står helt stilla, den har både drabbats av virus och datorn är död. Andreas min dataräddare hjälpte mig att plocka igen alla bilder man har sparat, gräsligt hemskt om man skulle förlora dom. Undrar om man lär sig av sina misstag att inte ...

Ovido - Quiz & Flashcards