Direktlänk till inlägg 30 januari 2009

Långpromenad

Av Katrin - 30 januari 2009 20:15

Idag blev det en lång promenad, 2 timmars öppna vidder med mycket spring och bus. Penny har blivit pigg igen efter sin korta skendräktighet, till Ansers stora glädje :) han kan inte riktigt förstå det där med att inte vilja busa och rejsa, livet som är så glatt och bekymmersfritt :)


Renarna har kommit hit för sitt vinterbete, förra veckan stötte vi på dom och Anser blev väldigt nyfiken och ville väldigt mycket gå dit, men jag tror inte det skulle vara så uppskattat. Idag då vi hamnade på samma plats blev det en titt hit och en titt dit ifall dom skulle vara där men det ända dom fann var frysta renlortar, fast det var inte heller så tokigt :D


I tisdags var jag och Susanna hos Britt-Marie (huntermoon) och tittade på valpar, dom var så där lagomt söta och goa och helt underbara som valpar kan vara. Tänk att man aldrig kan få nog av dom :)


Tänkte också tipsa om en bra låt som jag hörde i lördags på melodikrysset, tror jag har lyssnat sönder den snart.

http://www.youtube.com/watch?v=2-RjMRP5IbI


Det ser ut som jag kommer få tillbaka min bil på måndag, jippi!!! För ett tag sedan fick jag en parkerinsskada, (som någon smet ifrån) jag bad dom räkna på vad det skulle kosta då bilen lix var inne, igår ringde han och sa att det skulle kosta 4365 kr. Jag blir så arg (milt sagt) att den som  körde på mig bara lämnar min bil med uppskrapad sida och det blir jag som betala, roligare kan man ha för pengarna.


Nu ska jag gå och fortsätta ha helg :)


Trevlig helg till er alla!


 
 
Ingela

Ingela

31 januari 2009 11:13

Hoppas ni får en härlig helg :-) Här har vi sol och fint idag. Jag har bakat nu på fm men sen blir det en promenad med hundarna :-)
Kramar från oss

http://ingela1975.blogg.se

 
Erica

Erica

31 januari 2009 11:39

Visst vet du att du kan få in själva videon i bloggen? OM du tittar längst ner på sidan där du skriver står det Embed-kod (YouTube m.m.) Bredvid Youtube klippet du vill ha står det dels url-koden om man som du nu gjort bara vill länka men om man vill ha den direkt i bloggen kan man använda koden där det står "bädda in" kopiera den och klistra in under där det står Embed-kod (YouTube m.m.) da, da klippet är i bloggen!

Tror att de har en ny föreställning som heter döden till bords nu i vår på Profilteatern och att mord till bords bara är till företag mm. Kolla på ticnet!

http://flatcoated.bloggagratis.se

 
Linda

Linda

1 februari 2009 15:20

Modigt att kolla på valpar :) Det är ju lätt hänt att bli lite valpsjuk och "råka" få med sig en hem *s*

Hoppas helgen varit bra och att du hunnit njuta av dagens vackra väder :)

http://ixaojulia.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katrin - 16 december 2011 19:05

Idag när jag var på stan gjorde jag nått som så många andra gjort med mig, bland alla fötter som trampade runt i julstressen fick se det vackraste av det svarta, en flat... Det gör så ont att se dom men jag kunde inte låta bli att gå fram och hälsa, ...

Av Katrin - 27 november 2011 19:04

Hade inte trott det skulle vara så svårt att hitta en fungerande julmarknad, är trots allt skyltsöndag. Vi hade bestämt oss för att besöka årets 1:a julmarknad på GT, kom dit och insåg att det va väldigt biltomt på parkeringen, tydligen va den instäl...

Av Katrin - 27 oktober 2011 12:29

   Anser och Penny      Då jag skaffade den här bloggen var jag Katrin som levde med Anser och Penny, nu sitter jag i köket alldeles ensam och är bara Katrin. Jag har tappat två vänner som jag vet har återförenats, nu får Penny sköta om sin bror ...

Av Katrin - 11 februari 2011 12:44

Gräsligt hemskt vad det står stilla med bloggandet, ska försöka göra ett nytt försök att börja blogga...   Som vanligt rullar allt på i sin stilla lunk, jag och Annika har varit på det obligatoriska genrepet av Melodifestivalen i Luleå, inte den ...

Av Katrin - 5 maj 2010 12:48

Min hemsida står helt stilla, den har både drabbats av virus och datorn är död. Andreas min dataräddare hjälpte mig att plocka igen alla bilder man har sparat, gräsligt hemskt om man skulle förlora dom. Undrar om man lär sig av sina misstag att inte ...

Ovido - Quiz & Flashcards