Alla inlägg den 1 november 2009

Av Katrin - 1 november 2009 21:50


Vilken överraskning att man fått reklam på bloggen, ingenting jag själv valt. Man kan slippa reklamen om man betala in en slant, tror inte jag kommer göra det.


Halloween/allhelgona helgen är över, det jag lärt mig är att det är jobbigt att vara ute 2 kvällar på raken Tungan ute I fredags var jag hos Elin, vi bjöd på middag och efter det åkte vi till Ersboda Folkets hus för att bugga. Glatt överraskad blev jag då det i stort sett bara var folk i ens egen ålder.


Igår blev det schlagerklubben in på sena timmen, vi hade en plan på att föröka åka hem tidigt..men så blev det inte.
Den här dagen har gått åt till att ladda batterierna, kan inte påstå jag gjort mycket. Imorgon börjar jag jobba, har min 5 nätters vecka Skrikandes 



Ovido - Quiz & Flashcards