Alla inlägg den 6 maj 2009

Av Katrin - 6 maj 2009 12:04


Här har jag gått och gruvat mig helt i onödan. Då vi kom till veterinären kände jag att Anser var i trygga händer, men lite jobbigt var det allt att lämna honom...

Då vi hämtade honom var han så glad att han inte kunde vara tyst :) Nu har han ett stygn i ögonlocket och en tand utdragen, han är så söt :)


Dom som känner mig vet hur mycket Anser & Penny betyder för mig. Anser kom som en räddande ängel då vi förlorade Emil, han har alltid velat vara oss till lags, vill allt och alla väl. Är det någon som mopsar upp sig mot honom går han en stor krok eller står nära mig, vill inte hamna i några konflikter. För Anser är livet en lek, han njuter av livet varje dag och är hos den som behöver honom mest. Jag vet inte vad jag ska ta mig till den dagen han måste lämna oss, han är ALLT för mig och jag gör ALLT för honom.

Puss lilla gubben!

Ovido - Quiz & Flashcards