Alla inlägg den 15 maj 2009

Av Katrin - 15 maj 2009 12:38


Just nu känns det som allting är kaos både privat och på jobbet. Jag försöker att inte ta på mig så mycket hela tiden, men det slutar ändå att jag sitter där med mer saker att göra. Sen väntar jag på ett telefonsamtal som skulle kommit i onsdags, jag ber och hoppas att det kommer vara ett posivt besked är det inte det vet jag inte vad jag ska ta mig till...


På jobbet har det varit väldigt oroligt ett tag och inatt fick vi ringa ut en extra. Ska det verkligen vara så där att bli gammal, man förstår inte att vissa inte ser att dom behöver hjälp att dom ska måsta må så hemskt dåligt innan någonting händer.


Ute ligger det fåglar och kanin på tining om en stund ska jag och Madde ut och träna, ska verkligen bli kul och så skönt att få komma ut och göra någonting för Penny :) Tror jag ska ta fram en klöv och lägga ett spår åt Anser imorgon, man ska inte vara orättvis :)


Ha en skön helg och håll tummarna att vi får ett posivit besked!!!

Ovido - Quiz & Flashcards