Alla inlägg den 11 september 2009

Av Katrin - 11 september 2009 10:46


Då var vi på plats i Stockholm igen, vi bilade ner under onsdagnatten det gick riktigt bra men nog är det drygt att köra nattetid. Det kanske gjorde det lite extra jobbigt då jag var på spinning samma kväll, erkänner att det var jobbigt!!!! och ledaren hade gjort ett nytt program som hon ville testa på oss Glad


Igår fick jag se en ny stad som jag hört så mycket om och det var Uppsala, den var faktiskt fin det var så mycket gammalt som var bevarat och vatten som rann genom staden, Penny stod och spanade efter änder som satt där, undrar om hon drömde sig bort till andjakt där hemma?  Tungan ute det fanns många fina trädgårdar och mycket blommor som var planterade, insåg vilken tråkig stad vi har hemma (förlåt Umeå)


Anser och Penny börjar vara hemma här dom vet vilka vägar vi kan gå efter, var maten och godisskålen förvaras (absolut viktigast i livet) Skrattande

Imorse såg jag en sån fin dalmantiner, han ville jag ta med mig hem... det är helt otroligt så mycket hundar det finns här och många ovanliga raser, tror jag ska gå ut och sätta mig och spana en stund  Tungan ute


Ovido - Quiz & Flashcards