Alla inlägg den 21 september 2009

Av Katrin - 21 september 2009 12:35


Helt otroligt att det kan vara så varmt och fint väder, det här är helt klart en favoritmånad.


Vi har hunnit hem från Stockholm och varit hemma några dagar, det var så jobbigt att åka hem den här gången, att Marie skrev det hon skrev på ett inlägg gjorde inte saken bättre, det har alltid varit jobbigt att lämna henne hon betyder så mycket för mig Glad och att vi träffas så mycket nu gör allt så mycket svårare.. Veckan vi är där går så fort, jag har så himla roligt!!! Både med Marie och hennes familj, sen är det en "groda" som är så rolig att träffa Tungan ute


Igår var jag ute och sprang, jag tog den gamla backen upp mot vattentornet och där på sidan låg en STOR svart, hemsk, läskig, otäck huggorm........ som tur var lämnade jag Anser och Penny hemma. Nu ser jag ormar överallt igen, huvva!!


Nu ska jag ut till solen igen Glad

Ovido - Quiz & Flashcards